Saturday 12 October 2013

YANG DAHULU

dalam kelapangan dan ketenangan pagi ini.. ku mencoretkan sebuah cerita yang telah lama aku simpan
aku tak mahu cerita lama berulang kembali.. jika benar cerita itu yang terbaik untuk aku, akan ku bawa diri ini hilang dari pandangan orang jauh2.. tiada kemaafan yang dapat membetulkan kata2 dan janji yang telah di lafazkan..

bermula sebuah lembaran baru yang tiada kata penganti untuk tarikh yang mendatang.. kehadiran seseorang telah banyak mengubah akan setiap kisah dalam hidup aku ini, biarpun ianya hanya seperti bayang-bayang seseorang yang lain tapi itu sudah mencukupi untuk mengubah akan diri ini sikit demi sedikit.. aku tahu aku rindu akan si dia yang pernah hadir dalam hidup ini membawa seribu erti dan pergi membawa seribu kenangan yang hampir membawa aku ke dunia fantasi..aku tahu aku terlalu terkilan akan sejarah itu yang membawa segalanya ke arah kegelapan..aku takut untuk bercinta lagi, aku takut untuk di sayangi dan menyayangi, takut untuk menerima dan di terima..pengajaran itu mengajar diri ini membuang segalanya...

kehadiran janji itu telah pun sampai..janji yang di berikan.. di ucapkan.. 

No comments:

Post a Comment