Tuesday 6 September 2011

aku kehilangan dia juga akhirnya...aku pasrah...
aku doakan dia gembira bersama orang yang dia sayang..
aku hanyalah seorang loozer dari dulu dan sekarang...
aku memang di takdirkan untuk membuatkan orang gmbira dan selepas itu,aku perlu pergi...
aku akan doakan dia dapat keputusan spm yg cemerlang..
aku tak nak dia lalai..
tp aku bersyukur sangat dapat bersama dia dan aku amat berbesar hati mengucapkan terima kasih..
kerana sudi mencintai diri ini..
biarpun aku sedih macam mana sekali pon..
biarpun aku jatuh tersungkur dia tak akan kembali...
aku harap org tu jaga dia..
jangan biarkan dia menangis keseorangan..
jangan biarkan dia sunyi...
jangan biarkan dirinya seperti tiada di sisi..
dia memerlukan kamu setiap masa..
aku lepaskan dia pada kamu dan jagalah dia..
kerana itu pilihan dia untuk memilih kamu..
mengenai diri aku,biarkan saje..
aku kenal diri aku dan aku tahu macam mana nak mengubatinya...
tapi aku mintak kebenaran untuk menyimpan gmbar mu...
sebagai kenang-kenangan ku bersama mu suhaila..
i just broken my heart..
aku hilang dia kerana aku sayang dia..
dia makin membenci aku dan aku tahu dia akan terus membenci aku..
aku di landa sepi tanpa aku thu..
aku kesepian...
hanya air mata peneman aku di kala ini...
aku cuba lupakan segalanya...
suhaila...

No comments:

Post a Comment