Friday, 12 August 2011

hAti Aku HanCuR

emmm...entahlah knp aku rasa aty aku sakit sgt,mcm kna pijak..
aku sayamkan ea tapi 
aku  nk buat gane klu dah die pom mcm xnk layan aku doh,
aku tahu ea exam,
tapi nape xdop pom 1 sms yg ea anta,
aku xkecewa tp terkilan je..
klu rasa aku dah xdop tempat kat aty tu,
berthu loh...
aku xkisah pom,asalkan ade jwapan..
anta mesej tuk kate 
"selamat mlm,tdo baik2..miss u..."
pon dah jadi dah..ni lgsung snyap..
tiap kali ea kate xdop kdit tp tiap kali aku call,
aku dgr ea dop men sms..
emmm...mgkn aku ade buat silap... tahlah...penin doh pale..
ase nop pgsan ase... bukan senang aku nk sayam kat owg..
tp tolong lah...
andaikate aku ade buat saloh..brthu kat aku..
n andai kate dah xsuka aku...katekan je...
aku akan tersenyum...

No comments:

Post a Comment